Jesuz Cristus

  • Atakan

    Respect voor Jezus (Isa)

  • Ultraslan (Cassius Lincoln)

    Jesus Is The Way My Brothers

  • Welkom mijn naam is Leo.

    http://begeleidingvanengelen.punt.nl

    NIEUWELAND HERINNERING

    IK BEN JE VRIEND EN JE OVERGANG VAN JOUW BEWUSTZIJN.

    CHRISTUS

    JOUW EEUWIGE SCHOONHEID IS JE ZIELEBEELD

    Vrienden u zult verbaast zijn over je Recht matige plaats van jouw schoonheid die in het innerlijke op u ligt te wachten om ontdekt te worden in het hier en nu. Vraag aan u vriend om hulp.

    Jouw eeuwege vriend en heelheid zal uw creatieve talent stimuleren om uw zielebeeld te bevrijden uit de vast zittende

    ego conventie.

    Verwelkom jezelf in dit zielenbeeld-energie in uw dagelijks leven en voel hoe het nieuwe jouw enige werkelijkheid is en kan Zijn. Laat het dan ook een gestoelte of wel plaats in nemen in jouw dagelijkse aanwezigheid.

    Hij is het die u zegeningen en wonderen zendt, zoals Zijn engelen en vriende doen, dat Hij u mag brengen naar het licht van vrede en liefde. Al het Goddelijke in je denkgeest is natuurlijk, mooi en eeuwig. Ware schoonheid is altijd nieuw!

    Wanneer u zich afstemt op uw Eeuwige Zelf, drukt u de harmonie van uw unieke reflectie van God uit.

    “God is”

    Een vriend is er om u te helpen bij het ervaren van een dieper niveau in de schoonheid en vrede.

    Als u naar vriende kijkt, probeer dan door de uiterlijk heden - vorm heen te kijken en contact te krijgen met zijn eeuwige waarheid en die van jouw vriend. Op deze manier helpt uzelf bij het voelen en afstemmen op jouw eigen waarheid en dat van je vrienden.

    Schoonheid is een energiesysteem van liefdevolle licht trillingen.

    Neem de tijd om van mooi dingen te genieten.

    Kijk door uiterlijk heden heen naar innerlijke schoonheid.

    Ik Ben in je Hart mijn vrienden.

    Engelen ademen de heerlijkste natuur geuren uit, doordrenkt van een opwekkende vreugde. Verwelkom deze energie als onderdeel van uw dagelijks leven en voel hoe het u nieuwe kracht geeft en troost.

    De Hemel is meer dan alleen een plek in je denkgeest; het is jouw bewustzijn van God,s denkgeest wat jij deelt met Hem.

    Elk mens is Heel en Liefdevol.

  • ***>ENGEL<***

    IK HOU VAN JEUZUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • T7MO

    Meer informatie over Jezus (Isa), de Bijbel, Evangelie en de Koran kun je vinden op www.ontdekjezus.nl

  • Lou

    Geen fu**ing respect voor welke religie dan ook.

    Lou

  • Lou

    Laat al die ikonen de tering krijgen!

    Lou